Наукова діяльність кафедри маркетингу здійснюється за такими напрямами:
1. На кафедрі здійснюється підготовка аспірантів зі спеціальності 08.00.04 економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
Під керівництвом Рабштини Василя Михайловича кандидатські дисертації захистили аспіранти та здобувачі – Гришко В.В., Махмудов Х.З., Писаренко В.В., Іванюта В.Ф., Хурдей В.Д., Дядик Т.В., Галич О.А., Шульга Л.В.
Під керівництвом доктора економічних наук, професора Писаренка В.В. дисертації захистили – Дорошенко Т.В., Даниленко В.І., Зоря О.П., Дорошенко А.П., Боровик Т.В., Маркова О.В., Терещенко І.О., Яснолоб І.О., Гуржій Н.Г., Майборода О.В., Дорофєєв О.В. та Багорка М.О. (д.е.н.).
2. Важливою складовою у формуванні та реалізації пріоритетних напрямів для ЗВО є виконання науково-дослідних тем кафедрою маркетингу: «Організаційно-економічний механізм формування конкурентоспроможності аграрних підприємств» (державний номер 0117U003100) та «Формування маркетингових конкурентних стратегій розвитку аграрних підприємств» (державний номер 0117U003101), строки виконання - 2017-2022 рр., надання наукових консультативних послуг за господарськими договорами; систематичної підготовки монографій та статей у фахових виданнях (в тому числі, закордонних); активної участі у науково-практичних конференціях (в тому числі, закордонних).
3. Здобувачі вищої освіти спеціальності Маркетинг під керівництвом викладачів кафедри також залучаються до наукової роботи:
- беруть участь у науково-дослідній роботі наукового гуртка «Новітній маркетинг»;
- беруть участь у міжнародних, всеукраїнських, регіональних та внутрішньовузівських наукових конференціях;
- здійснюють науково-дослідну діяльність в межах підготовки та захисту курсових та дипломних робіт, за результатами яких розробляють практичні рекомендації та впроваджують їх у діяльність підприємств;
- беруть участь у конкурсах наукових робіт і олімпіадах з дисциплін.
Наукові публікації ЗВО спеціальності Маркетинг СВО Магістр, 2019-2020 рр.
Загальний перелік наукових публікацій студентів під керівництвом НПП кафедри маркетингу, 2013-2020 рр.
4. Наукова школа «Аграрний маркетинг», яка діє на кафедрі маркетингу з 2016 року.
Напрями досліджень: наукова робота велась у рамках тем: «Організаційно-економічний механізм формування конкурентоспроможності агропромислового комплексу», «Формування конкурентної стратегії підприємств АПК та регулювання цінової політики на ринку сільськогосподарської продукції».
Керівник: Писаренко Володимир Вікторович, д.е.н., професор, зав. кафедрою маркетингу ПДАА .
Пріоритетними завданнями науково-дослідної роботи кафедри маркетингу є:
1) участь викладачів, аспірантів і студентів кафедральної спеціалізації у міжнародних та всеукраїнських наукових і науково-практичних конференціях, семінарах, круглих столах з проблем аграрного маркетингу;
2) публікація результатів досліджень викладачів, аспірантів і студентів старших курсів кафедри у наукових і фахових виданнях України;
3) збільшення кількості закордонних публікацій співробітників кафедри, у тому числі у виданнях, які входять до науково-метричних баз;
4) здійснення членами кафедри роботи по опонуванню кандидатських і докторських дисертацій, рецензуванню авторефератів, монографій, підручників і посібників, іншої навчально-методичної літератури;
5) участь в організації міжнародних наукових та науково-практичних конференцій;
6) розширення наукових зв’язків з партнерськими кафедрами українських та зарубіжних аграрних університетів.
План з наукової та науково-дослідної діяльності на 2017 р.
Звіт з наукової роботи за 2017 р.
План з наукової та науково-дослідної роботи на 2018 р.
Звіт з наукової роботи за 2018 р.
План з наукової та науково-дослідної роботи на 2019 р.
Звіт з наукової роботи за 2019 р.
План з наукової та науково-дослідної роботи на 2020 р.
Звіт з наукової роботи за 2020 р.
План з наукової та науково-дослідної роботи на 2021 р.
Звіт з накової роботи за 2021 р.
Конференції кафедри:
ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингове забезпечення продуктового ринку» (28 квітня 2017 року, м. Полтава)
Х Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингове забезпечення продуктового ринку» (18 квітня 2018 року, м. Полтава)
ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингове забезпечення продуктового ринку» (16 квітня 2019 року, м. Полтава)
ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингове забезпечення продуктового ринку» (22 квітня 2020 року, м. Полтава)
ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингове забезпечення продуктового ринку» (м. Полтава, 18 травня 2021 року)